Blog

Πιες το κακάο σου

Γράφει η
Πολυάριθμες μελέτες δείχνουν πως η κατανάλωση κακάο μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων. Σύμφωνα με μια μελέτη που πραγματοποιήθηκε στην Ισπανία, τα άτομα που κατανάλωναν 2 φορές την ημέρα για 1 μήνα ρόφημα κακάο με άπαχο γάλα είχαν χαμηλότερους δείκτες φλεγμονής στο αίμα συγκριτικά με τα άτομα που κατανάλωναν απλά άπαχο γάλα.
Μια ακόμη μελέτη του πανεπιστημίου της Καλιφόρνια έδειξε πως η κατανάλωση κακάο βελτίωσε την ροή του αίματος και το λιπιδαιμικό προφίλ 32 μετά-εμμηνοπαυσιακών γυναικών. Όλα τα παραπάνω οφείλονται στις φλαβανόλες, οι οποίες βρίσκονται σε μεγάλες ποσότητες στο κακάο και οι οποίες μειώνουν την φλεγμονή και την πήξη του αίματος.
 
Διατροφικό tip: Απολαύστε 1-2 φλιτζάνια την ημέρα ρόφημα κακάο με άπαχο ή χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά γάλα, έτσι ώστε να μην αυξηθούν κατά πολύ οι θερμίδες και τα κορεσμένα λιπαρά οξέα στην διατροφή σας. Προσοχή! Μια μπάρα σοκολάτας δεν έχει την ίδια επίδραση στην υγεία καθώς είναι πλούσια σε κορεσμένα λιπαρά.
 

Δείτε επίσης

Το καλάθι είναι άδειο