Blog

Διατροφή

Σας παρουσιάζουμε θέματα, ιδέες και νέα σχετικά με την σωστή διατροφή & τις διατροφικές συνήθειες. Πολύ συχνά προσθέτουμε ενδιαφέρουσες συνταγές που μας κάνουν καλό και βελτιώνουν την υγεία μας.

Το μαγνήσιο είναι από τα πιο σημαντικά μεταλλικά στοιχεία στο σώμα μας και είναι απαραίτητο για την καλή μας υγεία. Λειτουργεί συνδυαστικά με τα υπόλοιπα μεταλλικά στοιχεία, ασβέστιο, φώσφορο, κάλιο και νάτριο, κυρίως για το σχηματισμό και την διαμόρφωση της ανθεκτικότητας των οστών, αλλά παράλληλα συμμετέχει σε περισσότερες από 300 διαφορετικές βιοχημικές αντιδράσεις στο ανθρώπινο σώμα.
Συστατικά   1 φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις 1/2 φλιτζάνι σκόνη κακάο
Η αγαύη είναι ένα φυτό που αναπτύσσεται εγγενώς στα νότια των ΗΠΑ, στη Νότια Αμερική και κυρίως στο Μεξικό. Ενώ πρόσφατα άρχισε να γίνεται γνωστή η αγαύη παγκοσμίως, ωστόσο έχει χρησιμοποιηθεί στο Μεξικό για εκατοντάδες (αν όχι χιλιάδες) χρόνια.
Δε θυμάμαι ποτέ στα 26 χρόνια που ζω να έχω πιει καφέ, εκτός από δύο-τρεις φορές, καθαρά δοκιμαστικές. Δε μου άρεσε ποτέ, τον θεωρώ πικρό ρόφημα και τις φορές που είχα πιει, δεν αισθανόμουν μετά καλά.
Το Puri (poori, boori, Κανάντα: ಪೂರಿ (Πουρί), Punjabi: ਪੁੜੀ (Pudi), Χίντι: Puri, Νεπαλέζικα: पूरी (επε), Assamese: পুৰি, Ούρντου: پوری (επε), Τελούγκου: పూరి (Πουρί), Ταμίλ: பூரி (Πουρί), Μαλάγιαλαμ: പൂരി, Ορίγια: ପୁରି (Luchi / puri), είναι ένα άζυμο τηγανητό ινδικό ψωμί, που συνήθως καταναλώνεται στην ινδική υποήπειρο.
Kaiseki: η κορυφαία εκδοχή της ιαπωνικής κουζίνας!
Espresso κανονικός Φτιάχνεται από πολύ αλεσμένο και καβουρδισμένο καφέ σε αναλογία 7-9 γρ. Καφέ με νερό υψηλής πίεσης στους 93-96ο C. Σερβίρεται σε φλιτζανάκι 40-50ml
Στην Ελλάδα καλλιεργείται ως καλλωπιστικό φυτό γνωστό ως "ρολόι" ή "ρολογιά" , όμως ήταν ιδιαίτερα δημοφιλής στους βοτανολόγους της Ευρώπης από τον 16ο αιώνα οι οποίοι τη χρησιμοποιούσαν ευρέως στα παρασκευάσματά τους.
  Η βιβλιογραφία λέει ότι το παστράμι είναι εβραϊκής έμπνευσης αλλαντικό μόσχου και πως η τεχνική παρασκευής του ταξίδεψε στην Αμερική μαζί με Εβραίους της Ρουμανίας τον 19ο αιώνα. Η λέξη είναι δάνειο από την τουρκική «pastirma», που θυμίζει τον δικό μας παστουρμά.
Οι ντόπιοι αλλά και πολύ θαρραλέοι τουρίστες αψηφούν τους κινδύνους που κρύβουν αυτά τα φαγητά και συνεχίζουν να τα καταναλώνουν.
Το μαύρο αλάτι Χαβάης: είναι ένα παραδοσιακό θαλασσινό αλάτι από τη Χαβάη.Το μαύρο του χρώμα το οφείλει στον άνθρακα που προστίθεται. Συλλέγεται με το χέρι πάνω από τις λίμνες που σχηματίζονται στο έδαφος από ροές λάβας.
Ροδάκινα,ζάχαρη και 3 φακελάκια μαύρο τσάι. 
Τα μούρα έχει αποδειχθεί ότι είναι από τις πιο υγιεινές τροφές στον πλανήτη. Με εξαιρετικά υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, προστατεύουν τον οργανισμό από καρδιαγγειακά νοσήματα, προφυλάσσουν την υγεία του εντέρου και ενισχύουν τις λειτουργίες του εγκεφάλου. Εντάξτε τα, λοιπόν, στη διατροφή σας με διάφορους τρόπους και επωφεληθείτε από τις ευεργετικές τους δράσεις.
Το Khachapuri (χατσαπούρι) είναι ένα παραδοσιακό γεωργιανό ψωμί γεμιστό με ένα συγκεκριμένο μαλακό τυρί γνωστό ως Sulguni από την περιοχή Samegrelo της Γεωργίας. Το Sulguni είναι τυρί από αγελαδινό ή βουβαλίσιο ή κατσικίσιο γάλα που έχει ελαφρώς ξινή, μετρίως αλμυρή γεύση και ελαστική όψη παρόμοια με την μοτσαρέλα ή το χαλούμι. Μπορεί να είναι φρέσκο ή καπνιστό και χρησιμοποιείται σε πολλά πιάτα εκτός από το τυρόψωμο. Το Khachapuri θεωρείται ένα από τα εθνικά πιάτα της Γεωργίας.
  Αυτές οι μικρές πικάντικες μπουκιές θυμίζουν τα ρολά Καλιφόρνιας, αλλά χωρίς το ρύζι. Είναι πιο φρέσκιες, πιο εύκολο να γίνουν και πραγματικά νόστιμες.
Τι είναι τα φύτρα; Είναι οι συνηθισμένοι σπόροι και καρποί (από όσπρια ή σιτηρά) που μουλιάζουν και αφήνονται για λίγες μέρες να φυτρώσουν. Ο καθένας μπορεί εύκολα τα φτιάξει στο σπίτι του πολύ οικονομικότερα απ' ότι θα στοίχιζαν αν τα αγόραζε.
Συστατικά   7 κουταλιές βούτυρο (100 γραμμάρια) Κρέμα τυριού (100 g) ½ φλιτζάνι γάλα (130 mL)   8 κρόκους αυγών ¼ φλιτζάνι αλεύρι (60 γραμμάρια) ¼ φλιτζάνι καλαμποκάλευρο (60 γραμμάρια) ασπράδια 13 αυγών (κυκλοφορεί έτοιμη συσκευασία  μόνο με ασπράδια στο εμπόριο) ⅔ φλιτζάνι ζάχαρη άχνη (130 γραμμάρια) ζεστό νερό, για το ψήσιμο ζάχαρη άχνη, για το σερβίρισμα   Πηγή:https://tinyurl.com/yc5dr8wq
Όσοι έχουν επισκεφτεί κινέζικο ή γιαπωνέζικο εστιατόριο έχουν σίγουρα δει στο μενού ένα πολύ χαρακτηριστικό ορεκτικό πιάτο της ασιατικής κουζίνας, τη σούπα μίσο.  Στη μακροβιοτική κουζίνα, το μίσο έχει εξέχουσα θέση και χρησιμοποιείται καθημερινά σε πολλά πιάτα.
Yλικά   1/2 φλιτζάνι (115g) αλατισμένο βούτυρο, λιωμένο  1 φλιτζάνι (85 γραμμάρια) ψιλοκομμένα μπισκότα 2 φλιτζάνια (240g) ζάχαρη άχνη
Συστατικά   1 ½ φλυτζάνι χουρμάδες 1/2 Λεμόνι χωρίς τη φλούδα ξύσμα από ένα λεμόνι 1 ½ φλιτζάνι ζεστό νερό   Δείτε το video!!!   Πηγή:https://tinyurl.com/yxfhvyrm
Το αμυγδαλόγαλα είναι μια νόστιμη και εναλλακτική επιλογή του ζωικού γάλακτος, που προκύπτει από την άλεση των αμυγδάλων και την ανάμειξή με νερό. Το γάλα αμυγδάλου συνιστά μια εξαιρετική επιλογή για όσους δεν μπορούν ή δεν θέλουν να καταναλώσουν το αγελαδινό, πρόβειο ή κατσικίσιο γάλα και είναι ιδανικό για όσους έχουν δυσανεξία στη λακτόζη.
Σελίδα 1 από 11

Δείτε επίσης

Bee yourself

To pharmacybee είναι μια μεγάλη online παρέα

Στείλε μας το άρθρο σου

Το καλάθι είναι άδειο